Mer tårar, mer sorg och mer uppgivenhet.

Just nu är jag helt trasig. Ja, jag är verkligen i bitar, bitar som ligger överallt. Allt eftersom dagarna går försöker jag hitta dom, men det är liksom en triljon och rätt svåra att hitta. Jag vet att jag kommer hitta dom på vägen, men.. Jag vet liksom inte vad som hände. Nu bor jag i Falun och har dig inte längre i mitt liv.. VAD hände? det känns om om någon stulit den sista tiden ifrån mig, och att jag verkligen inte vet vad som hänt. Jag tänker och tänker, men jag fattar fortf. inte.

Jag känner verkligen hur trasig jag är på insidan. Varför gör jag såhär mot mig själv? Varför vet jag inte Vad jag vill och varför gör jag såhär?!

Blir så ledsen o saknar allt vi hade. Kommer det nånsin bli bra igen?

Jag tror inte att du läser detta, men om du gör de.. Ja, vad ska jag säga.. Att jag hela tiden tänker på det vi hade. Allting påminner om dig, allt jag säger, allt jag ser och allt jag gör. Till och med att tvätta, får mig att tänka på dig.. Att bara vara vaken och andas får mig att tänka på dig.. Du var mitt allt, och nu står jag här utan nånting kvar..

Kommentarer
Postat av: mia minarrrrrrdi

du har massor kvar siss! du har mig, vår finfina lägenhet, dina vänner och din familj! :) vet inte vad jag skulle göra utan dig ju!

2011-09-17 @ 13:52:32
URL: http://miijau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0