Uppdrag; att fylla nya lägenheten

Det börjar närma sig och från och med måndag, i nästa vecka, är lägenheten i Falun vår! Min och min lillasysters "lya" ;) Undra hur det ska gå? Hehe..

Lägenheten är 80.5 m2 så man kan säga att vi har lite space att fylla. Säng och skrivbord är ju givet i våra varsina rum, men sen har vi ju vardagsrummet. Soffa, tv, bord ja.. A lot of stuff! Som student kommer man ju inte ha en särskilt fet plånbok, men lite av dom intjänade penarna från sommarjobbet kommer ju gå möbler. Hittade dessa två soffor på blocket som ev. kan vara något..


Ena kostar 500 och andra 1500. Den sistnämnda kanske går att pruta ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon

hoppas allt är bra

2011-07-30 @ 10:43:42
URL: http://mynnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: självklart finns det fördear med att vara tjej, jag älskar det



Oj då har du verkligen haft tur. Jag har blivit det ett x antal gånger men det är av andra tjejer inge kille har sagt de t

2011-07-31 @ 10:01:22
URL: http://mynnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0