Inte klia, bara tejpa!

När vi ändå är inne på tacksamhet så kommer här en till..


Är såå glad att jag gick till Vårdcentralen och kollade upp min leverfläck. Som jag misstänkte så var det bäst att ta bort den och nu hoppas jag ju på att analysen ska vara Ok, dvs att det inte visar något.. Skönt att det är borta i alla fall. Nu kliar det bara så förbannat, men det är tydligen vanligt. Jag har ju aldrig sytt tidigare sådär i huden, bara i munnen. Min man säger att det ska klia; Då läker det! Han sa även att när han hade sytt vid ögonbrynet så kliade det som satan i 2 vekor, men när han sen fick ta bort stygnen, vara det som en lättnad. Typ; Aaaah, det bästa jag gjort! x64057


Var föresten på apoteket idag och köpte lite mer tejp att tejpa såret med. Tyckte att det faktiskt blev ganska snyggt ;) Inte illa för en rookie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0