En fattig, working, trött girl

Helveetteeee! Blogg.se krånglar (kan inte ladda upp fler meningslösa kort) och jag måste hoppa in i ducshen snart. Jag kom precis hem från jobbet och måste snart gå o lägga mig. Börjar 07.00 imorgon igen.. Men först dusch och sen lite letande på "plåcket" (aka blocket) efter en soffa till min o Mias lägenhet i falun. Snart bär det ju av, och vi måste ha något att fylla vardagsrummet med. Vi ska nämligen dela på en 3a.

Jaa.. Precis när man börjar komma in i jobbrutinena och börjar komma dom boendena lite mer in på livet, DÅ är det dags att sluta. Jag träffade föresten en ny kollega idag, som jag inte träffat tidigare. Han sa "välkommen!".. Tack, säger jag, men jag ska faktiskt snart sluta. Lite trist sådär :/ Sen förklarade jag om högskolan och det..

Men lita på att jag kommer tillbaka. Hej sommarjobb och hej vinterlovsjobb! Amen!



Ps: Idag är jag tacksam för;

- att jag har ett jobb som jag gillar.
- att jag faktiskt kan fixa och trixa lite med verktyg (fixade lite med min cykelkorg)
- att jag är handlingskraftig.
- att jag är frisk och inte har vart förkyld på länge (knock on wood!)

..ville bara få me de ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

http://reloadmee.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment

Lottar ut ett valfritt smycke i min blogg gå in och kika för mer information =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0