Nu är det skärpning!

Japp! NU måste jag börja ta tag i min hälsa. No more sugar och jag Måste röra på mig. Får verkligen ångest över att bara sitta still och bara stoppa i min kalorier. Tänk sen om några år när ämnesomsättningen har gått nedåt ännu mer.. It's a no-no!

Jag har precis vaknat och ska gå ut på en powerwalk. Det är dessutom soligt ute, så då kan jag passa på att försöka få lite sol också ( =operation behålla-fräknarna; check! ) För några år sedan gick jag faktiskt väldigt mycket powerwalks.. Kanske var det en tid då det var med "poppis" och dessutom bodde jag ju i eskilstuna då. Här i Sthlm finns det ju lite mer alternativ. Fler gym och fler aktiviteter.. Jag har dessutom ett gym i källaren i det huset som jag bor i nu. Jag veeet! Shame on me, att jag inte tränar oftare! Men det ska det bli ändring på nu.

Idag ska jag framför allt prova att göra saker som man kan göra hemma, utan gymmaskiner. Så ska vi se om jag lyckas få någon träningsverk.. Hehe! Anledningen till att jag vill prova detta är att jag nog inte kommer ha råd att köpa ett träningskort, som student. Dom pengarna kan liksom läggas på bättre saker. Tyvärr :/

Vad ska vi säga.. Minst 2 ggr i veckan både från och med Nu och sen när jag flyttat till Falun ? Sounds like a good idea?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0