Jag tror nog inte att det håller.

Nej, jag tror inte det. En tid har gått nu då jag har varit utan min pojkvän. Han har varit bortrest och det är ca 2 veckor kvar tills jag flyttar. Fram tills dess kommer jag jobba massor. N åkte bort för en vecka sen och vi kommer att kunna ses 5 timmar på söndag om en vecka. Trevligt förhållande?

Jag har en annan blogg som ingen har adressen till, som bara fungerar som en dagbok. Där brukar jag annars skriva sånnahär grejer. Men nu skriver jag det här, på denna bloggen. Det känns som om det gått så långt att jag accepterar det nu.

Jag har bara tappat hoppet känns det som. Jag tror nog inte att ett telefonsamtal här och där, räcker.

Anledningen till att jag känner såhär är nog för att jag är lite ledsen. Ledsen över att han inte kompromissar. Jag flyttar om 2 veckor och han väljer att åka bort just Denna vecka. I hans värld har jag nog redan "checkat ut", redan flyttat och dragit. Ju längre tiden går, desto lättare blir det för mig att klara mig utan honom.

Alltihopa känns bara så konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0